tisdag 7 oktober 2008

Namnen...+lite uppdatering

Ja,nu äntligen har vi bestämt namnen..Valparna är presenterade i den ordning som de har på ståbilderna som Lotta & Patric tog. Mycket har hänt sedan sist...Vi har varit på dvärgpinscherträff på hundöarna och träffat 4 st av Kiras valpar tillsammans med deras familjer,det var en toppendag=),hoppas att vi kan göra om det snart igen.
Sedan kan jag ju inte låta bli att tala om att Cessnas småttingar numera är "filmstjärnor"...eller nåja statister i en reklamfilm för unibet ;-) Det var en jättekul och intressant dag då jag fick träffa flera fina hundar och deras mattar+en massa andra trevliga människor.
Regissören var Felix Herngren och reklamen kommer att börja sändas om ca 1 månad tror jag. Tog fina bilder på mina valpars motspelare som var 2 stycken gudomliga rottisvalpar och 3 st söta amerikanska cockervalpar,lägger ut dem så fort jag får tid får nu måste jag smita ut med hundarna..

Inga kommentarer: