onsdag 7 maj 2008

Kira visar fina magen =)







Ja,nu råder det nog inga tvivel om att Kira verkligen är dräktig =). Hennes mage tycks ha växt på bara ngra dagar från i princip obefintlig till kalaskula...
Den första bilden är tagen på valborg och de senare är tagna nu på morgonen.
Förutom magen så har hon dessutom lagt till med ett riktigt "graviditetshumör" dvs hon är tjurig mot de andra hundarna,vaktig i största allmänhet men också väldigt ömklig och kärlekstörstande/kontaktsökande med mig och Roger.Dessutom så duger inte ngt annat foder än bravo färskfoder...Ja,det och godis eller mattes mat förstås...
Jag har ju bara haft två kullar tidigare så jag är väl inget proffs direkt men om Kira luras så är hon definitivt värd en Oscar ;-).

2 kommentarer:

Tessan sa...

Hej där. Var ju tvungen att spana in din blogg också, vad söt liten vovvsing du har då! Såå gulligt med lilla bebismagen (förmodligen?), jag funderar på att ha valpar på vår lilla Kira i framtiden, men vi får se hur det blir med den saken. Hur ska man kunna lämna ifrån sig alla små söta vovvar? ;) Kul att du hittade till min blogg iaf. Ha det så bra! Kram Tess (Roger och Kira)

Anonym sa...

O ja nu råder det väl inga tvivel på att det är bebisar i Kiras mage. Humöret låter ju klockrent oxå;)