lördag 23 februari 2008

Lugna lördag..


Igår fick vi vår nya spis,3 veckor försent..Den var efterlängtad,vi har bara haft 2 fungerande plattor den senaste tiden. När jag satt och väntade på att installationskillarna skulle komma så passade jag på att slökolla på blocket lite,där hittade jag en ferplast bilbur med avdelningsskiva precis en sådan jag letat efter så jag ringde på den så lite senare på kvällen åkte vi och köpte den av en trevlig kvinna som hade en snygg,trevlig dvärgpinscher hane,Such Exigor's Lex In Red.
Jag blir alltid lika begeistrad när jag ser en snygg dp.
Är så glad över att ha en bur till bilen=)
Idag är den enda dagen denna vecka som jag inte har en massor att göra så jag tänkte passa på att njuta,sedan kom jag på den föga smart idèn att det vore trevligt att åka och storhandla..hmm När är det någonsin trevligt och njutningsfullt att storhandla?
Imorgon hägrar hundutbildning så nu är det dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: