torsdag 21 februari 2008

Välkommen Manfred!
















Igår fick vi äntligen köpa Manfred! Han har bott här i tre veckor, det var ju egentligen bara meningen att vi skulle vara hundvakt över helgen...Men ödet ville lite annorlunda.
Manfred har totalt charmat in sig och tagit våra hjärtan med storm,jag kan komma på mig själv att bara sitta och titta på honom med ett fånigt förälskat leende när han är ute och springer(han är bara sååå snygg med sin vackra röda färg och underbara muskler som spelar innanför huden ) eller för all del när han bara ligger hemma och sover,småsnarkande, på min arm..
Han har kommit in i gänget och accepteras till fullo av de andra hundarna,framförallt Flikka har fått en ny bästis men även Lilleman har chockerat oss alla genom att leka med Manfred..Lilleman som annars bara leker med sig själv eller människor.
Just nu ligger Manfred förnöjt och fiser(han kan "lägga" helt otroliga fisar..) i korgen där han har Kira som sällskap,givetvis var jag tvungen att ta fram mobilen så jag kunde föreviga de två tillsammans.De andra bilderna är tagna på prommisen i tisdags.

Inga kommentarer: