lördag 16 februari 2008

Uppfödarutbildning i flen....


Nu är kl snart 6 på lördagsmorgonen och jag är redan uppe..ska snart åka till flen(för femte gången) för att gå på uppfödarutbildningen som hålls av södermanlands kennelklubb.
Egentligen tycker jag att det borde vara förlagt med böter att stiga upp så här tidigt en lördagsmorgon men är man "hundtokig" så är man van vid dessa okristliga tider...(vilket inte betyder att man får bättre morgonhumör för det)
Funderar på att ta med mig någon av hundarna som sällskap men är inte så förtjust i tanken att behöva "bura" den medföljande hunden när jag ska äta lunch.Hundarna ligger förövrigt just nu och sover hårt Manne och Alice snarkar som små grisar och Kira tittade tjurigt på mig när jag råkade komma åt henne på väg ut ur sängen. Bilden på Kira är tagen vid tidigare tillfällen men hennes blick är densamma...

Inga kommentarer: